wtorek, 28 grudnia 2010

Dressss !


Zgodnie z daną obietnicą, umieszczam małą stylizację (zainteresowanych odsyłam do strony: www.polyvore.com do tworzenia własnych stylizacji).
(Stylizacja) jest poukładana. Taką ją lubię. Ja bynajmniej taka nie jestem :) Nieważne. Sukienki- obowiązkowo czarne, szpile- 12 cm i więcej. Dodatki ? Brak, ewentualnie perły. Pończochy (niezauważalne :) jako dopełnienie "kompletu". Czy coś przeoczyłam ? Nie.. Im prościej, tym lepiej (dla mnie oczywiście) :)

According to the promise, that I gave to you, I publish my little stylization (if you are interested in doing your own stylization, visit this page: www.polyvore.com).
My stylization is balanced. I like it, but I'm not a steady person :) OK, it's not important. Dresses are black (like always), high heels- 12 cm and more. Accessories ? Not really, or maybe some pearls. Hosiery are inconspicuous, like an element to make complete my stylization. Did I forget about something ? Not really.. When it is more simply, that's better for me (of course :)

1 komentarz: