niedziela, 12 grudnia 2010

Bonjour again !


Byłam właścicielką 2 blogów, aktualnie już tylko jednego ! Postanowiłam skupić całą swoją uwagę na obecnym. Początkowo, chciałam usunąć wszystkie blogi i utworzyć zupełnie nowy. Finalnie, zdecydowałam się zmodyfikować istniejący i pozostać tylko przy "Senso", ponieważ stanowi zaczyn wszystkiego.
Usunęłam wszystkie posty, które tworzyłam od listopada 2009 r. Forma pozostanie, ale treść będzie inna.
Ten nowy post będzie przekrojowy i streści tylko kilka (moich ulubionych) zdjęć. Miłego !!

I was an owner for 2 blogs, in this moment- just the only one ! I have resolved to focus all my attention on this existing blog. Firstly, I wanted to remove all blogs and create totally a new one. Finally, I've decided to modify existing blog and "stay" with "Senso", because it is beginning of everything.
I have removed all posts, which have been creating since Nov.'09. The form is going to be the same, but the essence will be different.
This new post contains only few(my favourite) photos for this whole year. Enjoy !!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz